instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

08 July 2013

sneaking around the city.

confession time (and i'm not talking here about that terrible song of usher): i hate running. i'm not anti-sport type, because i love to ride my bike till i'm dead, i can do all those fitness exercises and most of all i love snowboarding during the winter time, till i can't move my legs. even thinking about running makes me feel sick. end of confession.

but hey, running shoes are the most comfortable inventions ever. i know that runners may now be making the pffff sound, but i try to treat my feet well, so this kind of shoes is the best therapy. too bad that it's hard for me to imagine someone running in those nike roshe run. maybe it's because they're so popular around sneakerheads, so i automatically connect them to those swaggers (blah, what a terrible word), plus i haven't seen any runner in them yet.
it's summer in the city, so paired my beloved sneakers with slack shorts and old, used shirt. comfortable combo.


czas na wyznania: nie lubię biegać. nie jestem typem asportowym, bo kocham jeździć na rowerze do upadłego, wszelkiego rodzaju ćwiczenia też nie są problemem, a zimą uwielbiam jeździć na snowboardzie do momentu, aż ledwo czuję nogi. sama myśl o bieganiu nie jest przyjemna. koniec wyznań.
za to buty do biegania są jednymi z najlepszych cichobiegów (musiałam. uwielbiam dziwne polskie słowa, ale o tym może innym razem). wiem, że wielu biegaczy uważa za żałosne takie podejście do tematu, ale nie lubię swoich stóp przemęczać, więc z chęcią wkładam buty biegowe. chociaż nike roshe  run bardziej kojarzą mi się z maniakami sneakersów, niż osobą, która w pocie czoła zdobywa kolejne kilometry biegiem. buty dzisiaj w parze z luźnymi szortam i starą, wysłużoną koszulą. czyli wygodne lato w mieście.










pictures by agata malinowska. edited by me.

[shirt - stolen from my dad, shorts - h&m, sneakers - nike roshe run]

21 comments:

  1. pochwalisz sie kiedys wszystkimi tatuazami? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. już kiedyś o tym pisałam i nie będę tłumaczyć tego po raz kolejny... niestety się nie pochwalę :)

      Delete
  2. a gdzie koleczko z nosa zniknelo ? nie mam tu na mysli septum :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. się nie zagoiło jak powinno. chyba osiągnęłam limit kolczyków w życiu haha

      Delete
    2. oj szkoda.a slad pozostal czy jednak blizny nie ma ? wiem , ze czasem czarna kropka pozostaje na skorze noska. juz nie raz widzialam. pytam, bo tez mam septum a jednak mi malo tylko nie wiem jak na to moje skrzydelko od nosa zareaguje :P drugie pytanie , spuchlo po przebiciu? bo obawiam sie wielkiego kinola :D w kazdym razie zycze zeby sie zagoilo na maxa

      Delete
  3. Mogłabyś napisać skąd masz taki fajny wisior ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oczywiście! byłam w szoku, że znalazłam go w takim sklepie, czyli w reserved ;)

      Delete
    2. też go mam i też byłam w opór zdziwiona, że takie rzeczy w reserved! Niestety mi już strasznie zczerniał. Ja nie wiem, może to jakaś cecha osobnicza, ale wszystkie nie-srebrne rzeczy robią się na mnie czarne w mig. To chyba przez smolistą duszyczkę (he he). Roshe są w opór wygodne do biegania, roweru i śmigania na co dzień i ta ich wielofunkcyjność bardzo zgadza się z moją filozofią ciuchów. No i czujesz się jak Usain Bolt ścigając odjeżdżający tramwaj!

      Delete
  4. love pictures from you! always love how you look like, gorgeous

    ReplyDelete
  5. Zajebiste polaczenie! A Twoje wlosy chyba niedlugo zaczna mi sie snic po nocach, tak je uwielbiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! ja ich nienawidzę, ale miło, że komuś się podobają ;)

      Delete
  6. super wisiorek, chyba się przejdę do reserved! ostatni raz tam byłam chyba z 6 lat temu; tam w ogóle jest coś fajnego?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem czy jest, bo weszłam tam na sekundę przez przypadek. w reserved jest wszystko i nic, czyli co za dużo to niezdrowo.

      Delete
  7. loving this look head to toe!

    ReplyDelete
  8. Buty są super. Koniec kropka!

    ReplyDelete
  9. ahah i love run!!
    and also ride my sweet bike!
    love your shoes

    ReplyDelete
  10. I love those shoes! Hope to get my own pair soon!
    Please go and take a look at my blog if you'd like, I'd really appreciate it! x

    www.freckledfeline.blogspot.com

    Instagram: @friskyfreckledfeline

    ReplyDelete
  11. jestes zajebista! kolczyki! tatoo! no umarlam :)

    pozdrawiamy
    annaslaweta.blgspot.com

    ReplyDelete
  12. ochh, nie mogę się przekonać do tych butów... może muszę się przyzwyczaić ;)
    poza tym +100 za prostotę!
    super :)

    pozdr. AL

    ReplyDelete

Thanks!