instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

03 July 2013

run lola, run!

my friends do really care about my feet giving me gifts like this one. internet is crazy about roshe run right now, huh? every sneakerhead is hunting roshe run metric and a lot of bloggers own the women black&white model. and i've got to tell you that they are like a cloud to my feet, but still new balance 574 wins. but if you'd like to have cool friends like me, just write me a private message. we'll negotiate the price for them.



nike roshe run print

7 comments:

  1. Kasiu, czy Twój kot ma na imię Budyń? gdzieś widziałam zdjęcie z takim podpisem, ale nie jestem pewna, czy na pewno u Ciebie. mam jamnika o tym samym imieniu i byłam absolutnie pewna, że jestem taka oryginalna <3


    piękne papcie, uwielbiam Twoje stylówki. pozdrawiam Cię ciepło.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha tak, ma na imię budyń. też się wcześniej nie spotkałam ze zwierzem o tym imieniu.
      dziękuję bardzo i niezmiernie mi miło! <3

      Delete
  2. fajne, inne.. tyle sznurówki mi się nie podobają ;p

    ReplyDelete
  3. Biegnij Lola, biegnij?! Haha, oglądałam to na j. niemieckim i większość uczniów stwierdziła, że ten film jest "dziwny" :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak mówi tytuł ;) ja akurat lubię - bardzo dobry film

      Delete

Thanks!