instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

14 July 2013

color madness vs. color blindness

sometimes i feel like a tourist in my own city, in which i've spent whole my life. i love accidental exploration of the small yards, old building and tiny streets. right time to realize that huh, this monster city is actually pretty cute... and that's when people remind you, that they wish you magically disappear.

so it was an american tourist outfit, but i can't help the fact, that summer is a time of the year when comfortable shoes - sandals mostly, baggy clothes and sunglasses (summer essential & my paranoia) are my must wear. and i don't care that they usually appear in a mix of black&white or white&black. and no high heels time for mama.










pictures by Marta Szewczyk, edited by me

[jacket - h&m, top - mango, shorts - used to be my mom's jeans, sandals - zara, bag - ikea]

18 comments:

  1. Replies
    1. co oznacza Twój nowy tatuaż?

      Delete
    2. oznacza moje niesamowite duchowe połączenie z serialem twin peaks i jego bohaterami, bo odmienili moje życie. tylko dzięki agentowi cooperowi piję czarną kawę. tyle im zawdzięczam.

      Delete
  2. Ps. Jesteś inspiracją! nie jesteś zwykłą "blogerką".

    ReplyDelete
    Replies
    1. whoa, to chyba komplement mocno na wyrost. jestem zwykłym człowiekiem hehe ale dzięki

      Delete
    2. a jednak w momencie, gdy blogi i blogerki mnożą się jak króliki, najprzyjemniej wracać tutaj ;) może właśnie dzięki byciu "zwykłym człowiekiem"

      Delete
    3. trochę mi moje małe, czarne serduszko rośnie, jak czytam takie komentarze. bardzo mi miło!

      Delete
  3. uu, jaram się tym trzecim zdjęciem od dołu!

    ReplyDelete
  4. agent cooper ♥

    pozdr. AL

    ReplyDelete
  5. i always feel like a tourist in Verona 'cause i'm from Milan, i live here from almost 4 years but i feel always in that way!
    anyway, love the "summer outfit"
    and i see new ink on you... well done!

    ReplyDelete
  6. Boska marynarka, wygladasz genialnie <3

    effiesdress.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo polubiłam Twój blog, spodobał mi się od pierwszego wejrzenia:)
    Mogłabyś stworzyć osobną notkę np. o tym, jakie kolory pasują do siebie, jakie wzory, czego absolutnie nie można ze sobą połączyć itd.? Są różne zdania na ten temat i chciałabym poznać Twoje.
    Jeśli takowy post już został opublikowany, to przepraszam, ale nie czytałam jeszcze wszystkich:(

    ReplyDelete

Thanks!