instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

23 June 2013

summertime whiteness

dear fashion, thanks for your strong relationship with oversize nowadays.
i'm not and never been a fan of fitted pieces. despite the beloved 90's, when everything was cropped and colorful and i was a little, crazy kid. after some years have passed, i've started to appreciate oversized pieces. avoiding the combo of oversized top and bottoms (not happening when i clean or have a daaamn lazy day). summer it is, so together with loose fit comes another hero of the fashionistas - color white. saving lives for years, reflecting sun rays. love you, white.

dzięki ci modo za to, że tak pokochałaś luźny krój, albo jak kto woli (bardziej światowo, ą ę) oversize. nie przepadam i nigdy nie przepadałam za obcisłymi ubraniami. no, może poza latami dziewięćdziesiątymi, kiedy wszystko musiało być krótkie, opięte i kolorowe, a ja mała i szalona. po latach się uspokoiłam i doceniam luźne ciuchy. oczywiście z umiarem - dół i góra w wersji luźnej zestawione razem, zdarzają się u mnie tylko przy okazji porządków albo kompletnego lenistwa w domu. skoro lato, to obok luźnego kroju pojawia się drugi obrońca uciśnionych faszionistów - biel. cudowne odkrycie tego roku obwieszczone przez kilka blogerek - wow, biały! od lat ratuje życie odbijając promienie słońca. piątka.








pics by julia ślązak

[top and bracelets - h&m, ripped shorts - thrifted, sandals - zara]

9 comments:

  1. Ten, który pragnie być zauważony stwierdzi, iż lubi tutaj wszystko.

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam te koszulki z h&m, latem ratuja zycie :) ale nie wiem, jak wytrzymujesz wysokie temperatury z tak okazala grzywka - ja juz sie poddalam i moja poszla w gore :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wytrzymuję, bo w grzywce do góry wyglądam bardzo źle. a grzywka na bok jest zbyt upierdliwa ;)

      Delete
  3. Zazdraszczam upalu, brytyjskie lato to jakis ponury zart o.O gatki spoko imho

    ReplyDelete
    Replies
    1. po tak długiej zimie upalne lato jest najlepszym, co może być <3

      Delete
  4. chciałabym usłyszeć Twój głos, jestem go bardzo Ciekawa :D P.S.: Domyślam się, że to pytanie pojawiało się tu milion razy, więc jeśli bardzo Cię to irytuje to nie odpowiadaj, ale, co studiujesz?

    ReplyDelete
    Replies
    1. gdzieś w internecie można go usłyszeć ;)
      nie ma żadnej irytacji - ochronę środowiska.

      Delete
    2. już mam, faktycznie, jest wywiad dla pudla! super :) dzięki ;)

      Delete

Thanks!