instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

02 June 2013

problematic one.

posiadacie ubrania, które kupiliście, bo wydawały wam się idealne, jednak nie tak proste do zestawienia z resztą? ja posiadam. przedstawiam problematyczną kurtkę. kupiona w zeszłym roku, kiedy burgund królował wszędzie. idealny krój, ciekawe zestawienie kolorystyczne, materiał też niczego sobie (jak na sieciówkę) - biorę! później okazało się jednak, że wszystkie superlatywy mogę cisnąć w kąt, bo taka łatwa w zestawianiu nie jest. może jednak brak mi umiejętności? istnieje naprawdę wąska grupa ubrań w mojej szafie, w których towarzystwie kurtka wygląda dobrze. jednak udało mi się z nią uporać w najprostszy (i najlepszy, moim zdaniem) sposób - biel sprawdza się zawsze. szczególnie przy problematycznych kurtkach.

don't we all own pieces of clothing, which are somehow problematic? i do - say hello to my problematic jacket. bought about a year ago, when burgundy was simply everywhere. perfect shape, interesting color juxtaposition, pretty good fabric (as for a high-street shop) - sold! as it turned out later, i was a little bit too optimistic about it, because my jacket isn't that easy to be set with. maybe it's because i have no skills? there're very few pieces in my closet, that are a good company for the jacket. solution is simple (and the best possible, i guess) - white color works with everything. especially with problematic jackets.




[jacket - h&m trend, shirt - stolen from my dad, shorts - cheap monday, sneakers - vans, bag - ikea]


20 comments:

  1. elegancki casual!

    ReplyDelete
  2. bezbłędnie +wielki props za piękne nogi C;

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. cieszę się, że się podoba :)

      Delete
  4. hej, czy Ty pracujesz w którejś z warszawskich kawiarni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie, ale w jednej bywam bardzo często. spokojnie można podchodzić i przybijać piątki!

      Delete
  5. Swietny gif :) Zadam Ci pytanie, ale jesli stwierdzisz, ze jest zbyt osobiste, to sie nie obraze, jak nie odpowiesz :)
    Nie dziarasz sie na ramionach, bo nie lubisz czy np orgranicza Cie szkola/miejsce pracy? Podejrzewam, ze nie, skoro masz przeklute policzki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wcale nie jest bardzo osobiste ;)
      tatuowałam na początku nogi z powodu, o którym mówisz: dzieciakowi w szkole nie wypadało. zresztą jestem jeszcze z pokolenia, które zaczynało tatuowanie od ukrytych miejsc, a nie od robienia na początku dłoni i rękawów, żeby się popisać przed całym światem hehe
      mam jeden tatuaż na ramieniu, a nie ma ich obecnie więcej także dlatego, że lubię większe wzory, a ręce mam całkiem chude i jest na nich mało miejsca po prostu :)

      Delete
  6. ahah i have more than a few "problematic" items..
    usually they are vintage from the 80's ... too colored for me!
    but this jacket looks amazing on you!
    and i love your pretty rings :-)

    ReplyDelete
  7. Dodaj post ze swoimi tatuazami i co kazdy z nich znaczy, o ile znaczy lub jakas historie zwiazana z kazdym z nich ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. już kiedyś o tym pisałam - taki post nigdy nie powstanie :)

      Delete
    2. To glupie pytanie ale mozna wiedziec dlaczego? Nie ze jakis sarkazm ale fajnie byloby znac odpowiedz ;)

      Delete
    3. można :)
      po pierwsze - nie czuję potrzeby wstawiania takiego posta i tyle.
      po drugie - znam milion przypadków, w których ludzie zrobili sobie dokładnie taki tatuaż, jaki znaleźli w internecie. nie chcę "pomagać" takim osobom ;)
      po trzecie - wiele nic nie znaczy, bo nie jestem osobą z miami ink. dziaram to, co mi się podoba. kilka ma znaczenie, ale to nic ciekawego. nie dorabiam durnych znaczeń i płaczliwych opowieści do tego, co dziaram.

      to tylko tatuaże. rzecz jak każda inna :)

      Delete
    4. Planujesz jeszcze jakies tatuaze? Xd

      Delete
  8. jesli chcesz sie pozbyc tej problematycznej kurtki to chetnie ja odkupie:)

    ReplyDelete
  9. dałaś radę! kurtka prezentuje się świetnie ;)
    swoją drogą, czytałam na fb, że robisz przerwę :(( - wracaj szybko!

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ReplyDelete
  10. I dig your jacket. Also cool tattoos!

    Mermaid Street

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje ciuchy.

    ReplyDelete

Thanks!