instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

12 February 2013

let's get back to the classics.


są takie dni, kiedy musi być najwygodniej na świecie. nie mówiąc o tym, że (jak już wspominałam miliard razy i znów się powtórzę) zima skłania do ubierania się wygodnie. a jakie buty mogą dawać większy komfor niż klasyczne buty sportowe? fakt, że dorwałam je za śmieszne pieniądze, tym bardziej stawia je wysoko "w klasyfikacji" haha dzięki temu, że ilość śniegu trochę zmalała, chodzę w nich prawie codziennie. sympatia do sportowych butów powróciła. o reebokach classicach przypomniał mi ashish i jego urocza kolekcja na nadchodzący sezon. niestety złotych cekinowych skarpetek nie posiadam, więc musiałam się zadowolić różowymi brokatowymi. czasem wychodzi ze mnie dresiara. mentalna częściej.

za ponure miny przepraszam, ale zima tak działa.

you know those kind of days, when you have to wear daaaamn comfy clothes. not mentioning the winter time, when comfort is a number one needed feeling. maybe after feeling warm. and what can be more comfortable and warm than classic sneakers? not mentioning that i got them at ebay and they were cheap as hell. so as there are a little bit less snow laying around, i'm wearing them almost everyday. old sneaker love came back. and reebok classic sneakers where reintroduced to me by ashish's ss '13 collection. golden sequin socks switched to the glitter ones in pink.
and i'm sorry for the grumpy faces, but it's the winter time making me feel so. spring, come here.






and a creepy face. 







[coat - mango, furry jacket - second hand shop, tee - unif, jeans - diesel (sh), sneakers - @, bracelet - second hand shop]

11 comments:

  1. podobają mi się futerko i koszulka, powrót do sportowych butów po zimie też lubię. :)

    ReplyDelete
  2. jeansy i płaszcz to moi faworyci.
    buty... owszem, ale siebie w nich nie widzę...
    za to podsunęłaś mi pomysł, by zajrzeć do magazynu, gdzie rodzice składują nasze (moje i rodzeństwa) rzeczy... czuję, że tam czekają na mnie buty... czuję to!

    pozdr. AL / Giveaway na Alice! wake up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. moi też, bo są luźne i wygodne ;)
      nie każdy chce chodzić w najwygodniejszych butach świata za cenę bycia "dresiarą" haha
      zazdroszczę, że posiadasz coś takiego! kiedyś mój dziadek składował stare rzeczy w piwnicy, ale kiedy byłam jeszcze berbeciem, naszło go na wyrzucenie wszytkiego. a babcia miała podobno najlepsze ubrania na świecie. damn it!

      Delete
    2. co roku zawartość magazynu coraz uboższa... miejsca coraz mniej, więc rodzice wyrzucają :(
      co do butów sportowych to w sumie nie mam nic przeciwko, ale boję się takich jasnych kolorów... diabeł, który tkwi we mnie nie pozwala... ;)

      Delete
  3. Szkoda,że takie ciemne te zdjęcia wychodzą

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie wszystko dobrze widać. chociaż najjaśniejsze nie są, bo było już późno ;)

      Delete
  4. Polubiłam Twój styl od pierwszego wejrzenia. Cudowne tatuaże, idealne kreski na oku,swobodne połączenia faktur i stylów. jest inaczej, ale zarazem jest prosto. plus za to wszystko. p.s. czy te buty nie są skórzane??

    ReplyDelete
    Replies
    1. uśmiecham się jak głupek do monitora, kiedy czytam takie komentarze haha dziękuję bardzo! tatuaże do najlepszych nie należą, kreski czasem nie wychodzą, ale się staram! buty są skórzane, ale wyznaję troche inne zasady w stosunku do używanego obuwia. vegan jihad porzuciłam będąc nastolatką.

      Delete
  5. love the sneakers!
    i made an illustration of you
    i'll send you it by email;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh that's so lovely! can't wait to get it! <3

      Delete

Thanks!