instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

17 February 2013

gorilla.


goryl w mieście. jest ładnie, jest ciepło. chociaż wolałabym nosić już tego futrzaka w wersji wiosennej. bransolety to tęsknota za latem. a municipal waste nie lubię już tak jak kiedyś. wu-tang za to ciągle kocham.
a, powróciłam na twittera. zapraszam do śledzenia.


gorilla in the city. it is nice, it is warm. i would love to wear it in a spring version, though.
i guess that ankle cuffs are saying "i miss summer so bad and i would love to wear them on a bare skin.". and i don't enjoy municipal waste's music as much as i used to. but still love wu-tang.
and i'm using my 
twitter account again. you can follow me there too.













[gorilla fur - SHAMPALOVE, hoodie - rebel8, tee - gift, jeans - no name, ankle cuffs - h&m, boots - second hand shop]

20 comments:

  1. bardzo fajny zestaw :) najbardziej do gustu przypadło mi chyba futerko :)

    http://goodlook-goodday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. na instagramie już było. tutaj też musi być PIĘKNA PIĘKNA PIĘKNA !

    ReplyDelete
  3. Wielbię Twój styl dozgonnie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. jest mi najmilej na świecie! dziękuję!

      Delete
  4. cudne to futro!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. it is! i'm glad that shampalove ladies sent it to me <3

      Delete
  6. love the fur coat!
    just amde a post with your illustration
    hop you like it

    ReplyDelete
  7. Chociaż Twój image to nie moja bajka, często zaglądam do Ciebie, ponieważ lubię patrzeć na to co prezentujesz. Dla mnie jesteś jak co niektórzy projektanci, którzy mimo że nie trafiają w moje gusta, mają coś ważnego do przekazania, coś świeżego, innego, a bez nich świat mody byłby pusty. Podoba mi się, że masz własny, wypracowany styl, który rzeczywiście odbiega od nudnych sieciówkowych standardów, od większości blogerek, czy szafiarek w naszym kraju, a już szczególnie od oklepanego najpopularniejszego bloga "niby modowego" w Pl. Lubię to co robisz, bo widzę w tym Twoją indywidualność, życzę Ci żebyś się w tym co robisz nie zagubiła i zawsze, przezawsze prezentowała SIEBIE nie zmieniając się w nudną aczkolwiek modną ikonkę, która sprzedaje swoje wartości za nowe ciuszki, czy bywanie wśród pseudo gwiazd. Przy okazji, masz śliczną buzię! Pozdrawiam i życzę Ci sławy dziewczyno, jesteś wielka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. chyba nie potrafię odpisywać na takie komentarze, bo po prostu nie wiem co napisać...
      sztampowo zabrzmi, że "serce mi rośnie", jak coś takiego czytam, ale trochę tak jest. mam świadomość, że ten blog nie jest doskonały, bo mogłoby być lepiej. mogłabym więcej pisać, zamiast pokazywać same "ładne" obrazki. ale jestem osobą cholernie niesystematyczną i słabo mi to wychodzi ;)
      dzię ku ję! i naprawdę doceniam to, co napisałaś. komplement o wyglądzie też! mam nadzieję, że nie zawiodę w przyszłości haha
      ściskam!

      Delete
  8. Dobry goryl jest dobry, bo ciepły ;) Tęsknię przestraszliwie za wiosną! nawet bransolet nosić nie mogę bo się zimne robią jak zaraza :/ w dodatku wstaję dzisiaj patrzę za okno i ... ... już nawet nie powiem jakie słowo na "K" cisnęło mi się na usta. Idź pan ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kto nie tęskni... dzisiaj miałam łzy w oczach po spojrzeniu za okno. witam ponownie śniegowce. woohoo!

      Delete
    2. Śniegowce... all day, all night. A tak bardzo chciałabym założyć jakieś cudeńka! :D

      Delete
  9. świetny zestaw, jak Twoje wszystkie :) - zawsze, gdy na fb wyświetli mi się, że dodałaś nowy post z ekscytacją wchodzę na Twojego bloga hehe :) a dlaczego tak się dzieje? bo jest inny od wszystkich. bardzo wyróżniasz się stylem i przy tym wyglądasz tak normalnie (nie jak przebieraniec;)) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  10. Link na Twittera nie dziala. Wyswietla sie error, ze strona nie istnieje?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jak to ja - zmieniłam nazwę użytkownika i zapomniałam tu zaktualizować. dzięki za zwrócenie uwagi - teraz jest już dobrze :)

      Delete
  11. Widze, ze tez lubisz marmurki :D Goryla zazdroszcze. Pzdr, Margaj

    ReplyDelete

Thanks!