instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

13 January 2013

now i wanna be your dog.

nie, wcale nie chcę, ale metalowa obroża na szyję kojarzy mi się jednoznacznie.
po długiej (jak na mnie) nieobecności nie powracam z "petardą", bo zima ciągle powoduje, że mam ochotę wychodzić z domu w kołdrze.
jako milionowe postanowienie noworoczne obiecuję powrócić do częstszego dodawania postów. i tak mi dopomóż (blogerski) bóg.


no, i don't want to. but this metal collar reminds me of only one thing.
after a pretty long absence i don't give you an "ahh so amazing outfit", because winter still makes me wanna leave my house covered in a duvet.
and new year resolution number 937283: i'll come back to the old posting frequency. so help me (bloggers) god.


















[jacket & knit - second hand shop, boots - topshop, metal collar - glitter]



17 comments:

  1. w morde, te buty z ts śnią mi się po nocach. Uwielbiam czarne buty z białymi podeszwami!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha miałam problemy z dostaniem swojego rozmiaru regularnie, ale pojawił się na szczęście na wyprzedaży. połączenie pierwsza klasa!

      Delete
  2. Ja tam uważam, że wyglądasz świetnie:) A buty są idealne.. <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! bardzo mi miło :) ale jestem samokrytyczna. może niedługo będzie lepiej, jeżeli zimowy zły humor mi ustąpi :)

      Delete
  3. wyglądasz fantastycznie! świetny zestaw;
    kurtka cudna
    same ochy i achy

    ReplyDelete
  4. sam bym się tak ubrał, kurtka jest rewelacyjna

    ReplyDelete
  5. oh wowww that jacket is perfection!!

    ReplyDelete
  6. Czy wszystkie twoje skórzane rzeczy są wegańskie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 99% jest :) te, które nie są, zostały kupione z drugiej ręki albo (w jednym przypadku) są prezentem.

      Delete

Thanks!