instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

20 January 2013

gray mirages.

wiem, że tłumaczenie tytułu piosenki maanamu, to trochę profanacja, ale nie piszę tylko po polsku, więc musi być w miarę zrozumiale dla wszystkich.
po wielu przygodach z pocztą polską (którą pozdrawiam środkowymi palcami całego świata) mogę rozpocząć swoją współpracę z solestruck. dłuuuugo czekałam na buty miisty, które kojarzą mi się nieodzownie z davidem bowie. niedługo moim alter ego zostanie ziggy stardust.
wszystkie rzeczy pojawiły się tu wcześniej. dzisiaj w innej konfiguracji.
niedługo więcej postów także na blogu solestruck. zapraszam do oglądania.

i translated title of the post specially for you - non-polish speaking people. you'd probably die trying to read the original one. 
after many fucked up adventures with postal services (to which i'd like to give all middle fingers of the world) i can start my co-op with solestruck. yesss. i've been waiting so long for my miista may boots, which remind me of only one person - david bowie. i guess that soon my alter ego will be ziggy stardust.
all pieces have appeared here before. today - in another configuration.
more posts to be posted soon on solestruck's blog. enjoy!



















[sweatshirt - second hand + diy, jeans - mango, bag - etorebka, boots - miista, courtesy of the solestruck, rings - asos, necklace - diy, scarf - h&m]


and music. surprisingly it's not david bowie.


30 comments:

  1. Buty szałowe xD pasują do Twojego stylu. I megamega podoba mi się ta bluza! DIY - domyślam się, że przeszyłaś do niej te rękawy? super!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha czyli david bowie ze mnie? ;) dziękuję! tak jest - zniszczyłam starą kurtkę i doszyłam do bluzy.

      Delete
  2. buty genialne łołoło

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam przeglądać Twojego bloga. Chyba nie było outfitu, który nie podobałby mi się. Zawsze mam pewność, że u Ciebie zobaczę co innego niż u innych dziewczyn, heh jeden outfit mogę oglądać kilka razy, a i tak nie nudzi mi się. Jak dla mnie jesteś najlepsą polską blogerką. Po cichu liczę na większą liczbę postów. A tak w ogóle to duży plus za to, że nie widziałam nigdy jak promujesz się durnymi komentarzami u innych marnych, ale znanych polskich blogerek. Tak trzymaj. Pozdrawiam Cię ciepło!

    ReplyDelete
    Replies
    1. whoa! nie ukrywam, że jestem zawstydzona czytając takie słowa i uważam, że są jednak na wyrost. ale dziękuję bardzo! zmniejszona aktywność pod względem dodawania postów jest spowodowana bardzo błahą sprawą - zaczyna mi się sesja i nie za bardzo mam czas :) później aktywność będzie większa, spokojnie. nie umiem ściemniać, jeśli coś mi się nie podoba hehe jest dużo mało znanych polskich blogów, które są na zdecydowanie wyższym poziomie niż te "topowe" :)

      Delete
  5. A powiedz, co to za przygody z Pocztą Polską?

    ReplyDelete
    Replies
    1. paczka szła do mnie miesiąc i urząd celny zachowywał się niedorzecznie. kiedy już dotarłam na koniec świata, do rzeczonego urzędu, pan oznajmił mi, że paczki mi nie wydadzą i mogą ją wysłać. zajęło im to tydzień, chociaż urząd jest oddalony o dzielnicę ode mnie ;)

      Delete
    2. ale w jaki sposób dowiedziałaś się, że czeka na Ciebie u urzędzie celnym? jakieś zawiadomienie, czy po prostu się tam zgłosiłaś docelowo po tym miesiącu oczekiwania na paczkę?

      przepraszam za serię pytań, ale czekam na przesyłkę z Chin, a ja zawsze mam takie cudne szczęście do nietrafionych sytuacji.

      Delete
    3. nigdy nie miałaś przygód z urzędem celnym? :) przychodzą papiery do Ciebie i trzeba sobie zrobić wycieczkę albo wysłać im kopie najróżniejszych dokumentów. piszą o wszystkim w papierach, które dostajesz.

      nie ma problemu :)

      Delete
  6. te buty są ze skóry naturalnej?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak, są :) jestem weganką w skórzanych butach

      Delete
  7. Bardzo ładna stylizacja.Kocham te buty

    ReplyDelete
  8. your every look is perfect !

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhh You're too kind, girl! thank You <3

      Delete
  9. Replies
    1. i bought them like this, because they were damn cheap ;)

      Delete
  10. Taka współpraca - zazdroszczę! Nie mam pojęcia jak udaje Ci się być kreatywną w zimie, ja się czuję jak na jakimś obozie survivalowym ;d

    ReplyDelete
    Replies
    1. było trzeba wziąć udział w konkursie - pewnie by Cię wybrali prędzej ode mnie ;) ja? kreatywna? błaaagam haha nie mam czasu na nic i najchętniej z domu wychodziłabym obwiązana kołdrą. ostatnio ze względu na milion centymetrów śniegu, poruszam się tylko w brzydkich rubber duck'ach. ale współpraca zobowiązuje i muszę się trochę powdzięczyć haha

      Delete
  11. Świetnie wyglądasz ! Boskie srebrzyste buty i Twoje kolczyki swietnie współgrają ze sobą ! :)

    Obserwuję.
    Pozdrawiam ciepło,

    takeabreakkk.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo :)
      i bardzo mi miło!

      Delete
  12. świetne spodnie i oczywiście kolczyki! :)

    ReplyDelete
  13. no nie, rewelacyjny zestaw, idealny. Dodaje :)

    ReplyDelete
  14. Ja też chcę taką bluzę... ale niestety talentu do dzieła własnoręcznego nie posiadam... A maszyna owszem i stoi. Chociaż może przeszycia na palcach okazałyby się jakąś nową modą?

    ReplyDelete
  15. Ach te skórzane rękawy...chodzą za mną już od dłuższego czasu!

    ReplyDelete

Thanks!