instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

18 November 2012

white love - sabertooth zombie

ostatnio nie dysponuję wolnym czasem - o czym może świadczyć także fakt, że post ten miałam dodać w czwartek. wolne chwile wypełniam czytaniem kołysanki palahniuka, z którą Was zostawię.
aha, kupiłam w końcu białe spodnie (jak widać).

recently, i'm kind of a busy bee and i don't have much spare time - yeah, i was supposed to post this on thursday. my free time is filled with palahniuk's lulaby. i'm leaving you with it right now.
oh, and i finally bought white jeans (below).

centuries ago, sailors on long voyages used to leave a pair of pigs on every deserted island. or they'd leave a pair of goats. either way, on any future visit, the island would be a source of meat. these islands, they were pristine. these were home to breeds of birds with no natural predators. breeds of birds that lived nowhere else on earth. the plants there, without enemies they evolved without thorns or poisons. without predators and enemies, these islands, they were paradise. the sailors, the next time they visited these islands, the only things still there would be herds of goats or pigs. oyster is telling this story. the sailors called this "seeding meat." oyster says, "does this remind you of anything? maybe the ol' adam and eve story?" looking out the car window, he says, "you ever wonder when god's coming back with a lot of barbecue sauce?"

















[coat - zara (second hand), furry cardigan - second hand shop, sleeveless shirt - used to be my dad's + diy, pants - mango, boots - h&m, bag - etorebka]

24 comments:

  1. podoba mi się ta biel.do ciebie pasuje bo widać że czujesz się w niej komfortowo.Ja niestety boje się tego koloru przez moje szczęście do brudzenia się :P cały zestaw bardzo harmonijny.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję bardzo! :) też mam wielkie szczęście do brudzenia się. i do brudzących butów (patrz powyżej), które pozostawiły te spodnie niezbyt czystymi haha

      Delete
  2. Uwielbiam czarno-białe zestawy. Płaszcz świetny!

    Pozdrawiam
    w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  3. Fajan bluzka *_*

    wildness-fashion.blogspot.com zaprzaszam

    ReplyDelete
  4. inspirujesz dziewczyno ;)
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. najlepiej Ci w bieli, takie trochę przełamanie wizerunku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie wiem czy najlepiej, ale dzięki :)

      Delete
  6. Mój ulubiony Twój strój <3 Chyba sama muszę w końcu ruszyć tyłek do jakiejś zary czy mango, bo SH nie wspierają mojej miłości do białych rurek, nie przyoszczędzę na tym wydatku, szkoda ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) miałam właśnie tę samą sytuację - szukałam w lumpeksach, ale się poddałam i wylądowałam w mango. może to nie cena z sh, ale też są tanie hehe

      Delete
  7. ten włochaty sweterek bomba, od razu mam ochotę udać się do sh, ale jak wyobrażę sobie reakcję mamy po moim powrocie (zaś te szmaty!!) :-P ...ehhh Pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nie przejmuj się mamą i pędź do sh, jeżeli masz jakieś fajne ;)

      Delete

Thanks!