instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

03 November 2012

again. jeans from head to toe.

znowu skończyłam w jeansie od góry do dołu. to dlatego, że zaprzyjaźniłam się wyjątkowo mocno ze spodniami w tym roku. z rajstopami za to nie mogę się pogodzić. zapałałam w tym roku do nich wielką niechęcią, bo wydają mi się być wybitnie niewygodne i nie mogę sobie wyobrazić ich noszenia.
wszystko dopełniają buty, które nie są zimowo-jesiennym ideałem, ale są małą namiastką acne pistol, których nie kupię w życiu ze względu na to, iż: a) są wykonane z mięsa, b) są po prostu poza zasięgiem mojego portfela.
jest gdańsk, jest całkiem znośna pogoda, jest dobrze.

in jeans again. from head to toe. i guess that's because i made friends with pants this year. it's a really strong relationship. and tights are the worst choice for me now. they seem to be so damn uncomfortable and i can't imagine wearing them this year. yeah, i know this has to change, because all of the dresses and skirts and shorts are waiting.
and the boots. these aren't autumn/winter shoes of my dreams, but are a small substitute of acne pistol, which i won't buy during my entire life. because: a) they're made of leather, b) my wallet won't afford them.
i'm in gdańsk, weather is pretty okay, life is okay.


















[jeans jacket - second hand, sheer sweater - h&m trend, acid wash jeans - mango, jeans bag - diy, boots - parfois]


22 comments:

  1. całość wygląda świetnie :D

    ReplyDelete
  2. Dodatki są najlepsze plus sweter też niczego sobie :) www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Pasują Ci te jeansowe zestawy. Różne wzory/odcienie nie robią efektu mundurka a zestawienie z czarnym zawsze super! Bardzo podoba mi się sweter, a torebka jest po porostu suuuuper!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! muszę jednak przestać je nosić tak często, bo jet duuuużo ładniejszych materiałów niż jeans ;)

      Delete
  4. świetnie! 100% w moim stylu:D bardzo to lubię!:))

    ReplyDelete
  5. a ta kopertówka<33 świetna!!

    ReplyDelete
  6. CŚwietny pomysł na kopertowke :)

    ReplyDelete
  7. i love your style.
    and the boots! <3

    ReplyDelete
  8. Kolejny raz jestem zakochana w Twojej własnoręcznie robionej kopertówce! Aż jestem zła teraz, że mój mózg nie mógł sam na to wpaść i będę się musiała bronić przed chamską kopią ;c Świetny, prosty pomysł.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha daj spokój! kopiuj bez żadnych oporów :) cieszę się, że aż tak się podoba

      Delete
  9. świetny sweterek, kopertówka genialna

    ReplyDelete
  10. niezła kopertówka!!! brawo za orginalny pomysł !

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) czy ja wiem czy taki oryginalny - wzięłam skrawki szortów, które były pod ręką :)

      Delete
  11. I really like your blog dear!
    Keep up with the good work!!

    XO

    ReplyDelete
  12. love the bag and also the jeans, you're soo beautiful!

    ReplyDelete

Thanks!