instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

08 October 2012

rose gold.

swego czasu ten kolor biżuterii zdobył moje serce i tak jest do tej pory.
torebkę robiłam na raty, bo nie było mi dane skończyć tego za jednym razem, chociaż niewiele z nią roboty. miałam szczęście, że gdzieś w domu znalazłam dżety w kolorze różowego złota i mogłam nimi wykończyć torebkę, która jest mocną prowizorką.
jak widać, z plastiku do wyściełania szuflad można zrobić wiele rzeczy, bo zaczęło się od pierścionka i "obroży" na szyję. kreatywny recykling.

this color won my heart one day and it's still my number one. too bad it's not that easy to get something rose gold.
making this purse was a really slow process, because there're too many things going on. even if it's damn easy to make something like this. i got lucky finding these rose gold studs laying somewhere in my house. they're a nice finish to this "not really complete" bag.
it looks like this plastic thing used in kitchen drawers, is pretty useful. it's started with a diy ring and a collar. creative recycling.

[plastic purse - diy, sunglasses - h&m, rings - @]




5 comments:

  1. koniecznie pokaż dokładniej jak zrobić! :D

    ReplyDelete
  2. bardzo spodobały mi się Twoje proste, szerokie obrączki rose gold (wręcz choruję na nie :D), ale niestety nie udało mi się znaleźć podobnych gdzieś na necie... skąd masz swoje? :) dzięki za wszelką pomoc w zdobyciu podobnych!

    ReplyDelete
  3. te obrączki gdzie kupione? z góry dzięki za odp. :)

    ReplyDelete

Thanks!