instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

04 October 2012

how soon is now?

dzisiejszy dzień był chyba ostatnim, podczas którego mogłam sobie pozwolić na odsłonięte nogi. oby do przyszłej wiosny. oczywiście na "do widzenia" dostałam dawkę komentarzy na temat moich nóg, starczącą na rok. kocham ten smutny, szary i nudny kraj.
kowbojki są tu ponownie, bo nadszedł czas na szukanie innych cieplejszych butów. póki co korzystam z tego, co mam. zaczęłam też nosić ogromną torbę, bo rok akademicki się zaczął. woohoo.
lato, wróć.

INSTAGRAM & FACEBOOK

i guess that today was the last day, during which i was able to have bare legs. until next spring, right?  also today i've heard so many negative comments, according to my leg tattoos, that i don't need them anymore for one year. i truly love this sad and boring country.
again cowboy boots, because i'm searching for the perfect boots for fall. i guess that it won't end successfully. and i'm carrying my huuuge bag, because new academic year is here. woohoo.
summer, please come back.


















[jacket, bag and cowboy boots - thrifted, shirt - @, shorts - h&m trend]

25 comments:

  1. jak zobaczyłam Twoje tatuaże musiałam tutaj wejść i zobaczyć je w większym formacie niż lookbook :) genialne! :D masz super styl ! pozdrawiam E, http://letsdothecatwalkladies.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. A czego ludzie chcą od Twoich nóg? Są zajebiste! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dziękuję. pewnie mają problem z tym, że nie są zwykłe, jak nogi całej reszty ;)

      Delete
    2. Rozumiem, że chodzi o tatuaże? Nie jestem fanką tatuaży na nogach, ale kurde, Tobie to pasuje! Dobrze z nimi wyglądasz, pasują do Twojego stylu! Poza tym zastanawiam się kiedy ludzie przestaną się przejmować cudzym wyglądem, to Twoje nogi nie ich ...

      Delete
  3. świetny outfit,chciałabym mieć takie zgrabne nóżki jak ty <3

    ReplyDelete
  4. Super koszula !!!
    Super połączenie z kurtką !!!

    ReplyDelete
  5. ej ej, koszula! ekstra! zakochałam się w niej! ostatnio uwielbiam jeans - jasny, ciemny, cieniowany - im więcej tym lepiej.

    nie rozumiem, czemu ludzie tak bardzo lubią żyć życiem innych. przecież jest tyle fajniejszych rzeczy do zrobienia niż obgadywanie i krzyczenie na ulicy różnych przytyków.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeans od zawsze był dobrym materiałem :)

      taka ludzka natura chyba. ludzie niestety tak już mają

      Delete
  6. Super kolory - spodenki z koszulą! oglądałam nawet te szorty, ale moje nogi chyba jednak nie są godne pokazania w tak kusej odsłonie :) Za to Ty wyglądasz super!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzię ku ję :) na szorty czaiłam się bardzo długo, aż w końcu kupiłam na wyprzedaży za jakieś grosze. ale nie leżą do końca tak jakbym chciała :)

      Delete
  7. też już tęsknie za latem!
    a cod o komentarzy na temat Twoich nóg - chyba się tym nie przejmujesz? :) są absolutnie rewelacyjne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeszcze niecały rok haha
      pewnie, że się nie przejmuję, bo słyszałam już wystarczająco dużo głupot na ich temat :) dzięki!

      Delete
  8. bardzo fajne te buty :D myślałam o podobnych na jesień ;)

    ReplyDelete
  9. masz idealne nogi a ludzie się nie znają!

    + za the smiths. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dziękuję bardzo! :)

      i miło mi, że skojarzyłaś tytuł!

      Delete
    2. nie dziękuj. ;)

      Morrisey to jeden z moich wielkich idoli, mam jego cytat nawet na ciele. hehe

      Delete
  10. świetnie połączyłaś jeansową kurtkę z koszulą ;)

    ReplyDelete
  11. Super koszula :D
    Nogi też bardzo fajne :) Prawdą jest, że żyjemy w smutnym kraju gdzie piercing i tatuaże są średnio akceptowane :( Ale najważniejsze to się nie przejmować i robić swoje :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzieki :)
      tatuaze praktycznie nie sa akceptowane. na pewno nie te w wiekszej ilosci, ktore dodatkowo nie przedstawiaja delfinka czy kwiatka. dlatego tak wlasnie robie :)

      Delete
  12. Genialne tatuaże !!! Naprawdę piękne <3
    Dodatkowo podoba mi się bardzo twoja biżuteria i spodenki.
    Zapraszam również do mnie : http://kefashionsisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. skąd ta koszula jest/

    bardzo ładnie wyglądasz

    ReplyDelete

Thanks!