instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

25 October 2012

23.10.12

treściowo dzisiaj oszczędznie, ponieważ zgubiło mnie łakomstwo i wegańskie lody i razem wpakowały mnie do łóżka z solidnym przeziębieniem.
ostatnio stawiam na płaskie buty ze względu na wygodę, ale także dlatego, iż poszukiwania nieskórzanych butów na jesień idą mi w tym roku wyjątkowo źle. nie szaleję też za bardzo kolorystycznie i przez ostatnie dni stawiam na czerń i biel.
koniec majaczenia.

don't have much to write today, because gluttony and vegan ice-cream took over me and together put me in bed with pretty bad cold.
recently i'm wearing flat boots only, because of the comfort and the fact, that finding non-leather boots for autumn is still not successful this year. and i've been a basic-colors-person for the last week, wearing  almost only black and white.
end of sick person's bullshit talk.
















[fake fur top, white tee, boots - second hand, jeans - criminal damage, purse - diy]

31 comments:

  1. coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że SH to najlepsze sklepy pod słońcem! uwielbiam Twojego bloga, jesteś dla mnie wielką inspiracją!!!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. to od zawsze było wiadomo hehe chociaż czasem trudno znaleźć buty, ale udało mi się ostatnio, jak widać :)

      Delete
    2. ostatnio każde zajebiste ktore znajduje, są nie w moim rozmiarze (piękne koturny z H&M - 40, koturny z nelly sztuk 2, 36 i 37 :(), za to upolowałam Katarzynko kardigan od Viktora&Rolfa :D

      Delete
    3. na mnie też nie ma rozmiarów - standard. za to butów w h&m nie kupię już nigdy więcej. a swoimi łupami z lumpeksów już przestań się tak chwalić, bo mnie denerwujesz :D

      Delete
    4. Czemu juz nigdy w hm nie kupisz butow? Cos sie dzieje z tymi slicznymi koturnami ?

      Delete
  2. ja pierdziele, jesteś mega hot ! :)

    ReplyDelete
  3. i like your diy purse! feel better soon <3

    http://www.tseparfait.com/

    ReplyDelete
  4. Lovely jacket :-) you make such simple things, like white tee and blue jeans, look so damn good.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks a lot for such kind words! i guess i'm blushing a little bit haha

      Delete
  5. świetny blog i styl masz dziewczyno:)znajduje się w moich ulubionych;)

    ReplyDelete
  6. Super! futrzate coś bardzo fajne :) buty suuuper, lubię płaskie! a ta Twoja torebeczka majstersztyk :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziękuję! też lubię płaskie, ale ostatnio szukam czegoś lekko wysokiego i czarnego, bo okazało się, że nagle zostałam w zasadzie bez czarnych butów :)
      torebce trochę brakuje do perfekcji, ale dzięki!

      Delete
  7. That jacket is amazing, love the outfit :)

    http://www.raggydoll-raggydoll.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  8. Pięknie! W mojej ulubionej kolorystyce, estetyce też. A w futrzanym okryciu trochę się zakochałam. Chyba pora na ruszenie do SH, bo coś ostatnio swoje zaniedbałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki! jak mi się znudzi, to dam znać, bo jakoś nie za często je noszę. ja o swoje dbam cały czas, tylko one o mnie ostatnio dbać nie chcą.

      Delete
  9. I like your outfit. Actually I've been following you and I really love everything you post, hope you keep doing great things. Also I'm sxe too :-). xoxo
    www.thepunxoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Mroczna:) a jak ładnie w jasnym wygląda :)

    ReplyDelete
  11. Strasznie podoba mi się twoje futerko i buty. www.adelajdainsp.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. oooh I hate you!jestes ładna ,masz styl i jeszcze te buty!nie wiem jak to robisz.Wracaj do zdrowia:)

    ReplyDelete
  13. Świetny look, fajnie że nie lecisz w "to co akurat się nosi", jak bardzo dużo bloggerek.

    ReplyDelete

Thanks!