instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

21 September 2012

kid for life/i'm seeing red

pozostajemy w temacie animalistycznym. do tego powrót do lat dziecięcych.
ten sweter jest chyba najbardziej kiczowatą rzeczą jaką posiadam. urzekł mnie kiedyś w lumpeksie swoją tandetą. zresztą wpisuje się poniekąd w jesienne trendy, bo altuzarra czy meadham kirchhoff zaproponowały swetry w podobnym stylu. plus mały akcent z dzieciństwa w postaci skarpetek z falbankami, które miała prawie każda dziewczynka. 
zestaw z przymróżeniem oka.

still wearing animal prints. this time in childhood style.
i think that this sweater is the most kitschy piece in my closet. it won my heart with its print in the second hand store one day. but i guess it's kinda in this season, because altuzarra or meadham kirchhoff  has presented sweaters in similar style. plus small childhood accent - socks, which were wanted by almost every girl.














[panda sweater & purse - second hand, jeans - no name, shoes - asos, bracelet - oasap]

16 comments:

  1. świetnie wyglądasz,połączenie wszystkiego wygląda naprawdę ciekawie.

    ReplyDelete
  2. Mega dobre są te pandy! mają takie naburmuszone mordki ;D

    A skarpetki, mmm... must have mody dziecięcej, do lakierowanych balerinek z paskiem :] tu w wersji dla dorosłych też się świetnie odnajdują.

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej trochę krzywe hehe

      wiadomo! i plisowanej spódniczki w kratkę ;) dzięki. mam jeszcze wersję różowo-czarną, ale nigdy mi do niczego nie pasuje. w sumie nie dziwne.

      Delete
  3. no pandy są mega i rzecz, którą chyba najbardziej w Polsce kocham - domy z porcelany:D

    ReplyDelete
  4. kiczowaty? jest boski!!! <3 kupuje cie całą!

    ReplyDelete
  5. Boski jest ten sweter, Twoje łupy to same skarby :) No i jeszcze te skarpetki słodkie, miałam jakiś czas temu na nie fazę i nosiłam do wszystkiego. Czas do tego powrócić ;)







    ReplyDelete
    Replies
    1. no powiedzmy, że same ;) ja nosiłam swego czasu, przestałam i ostatnio odkopałam tę parę przez przypadek. kid 4 life haha

      Delete
  6. Haaa patrz jaka jesteś trendy: http://4.bp.blogspot.com/-1azB_9NBKXw/UFzujkawjpI/AAAAAAAAE44/XtTALaZj4c4/s1600/1209191590.JPG

    Świeżutki z Streetfsn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. strasznie naburmuszone te jej pandy haha

      Delete
  7. Although it's red and it's a strong color, the shoes gives the outfit a soft touch that makes it perfect, I really like it <3.
    Btw I'm already following you, kisses.
    www.thepunxoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. nigdy, ale to nigdy nie miałam skarpetek z falbanką...
    coś jest chyba ze mną nie tak, albo mama podawała mi zupę ze złej strony. :<

    ReplyDelete
  9. aaa czemu ja dopiero trafiłem na Twojego bloga?! rewelaja.

    ReplyDelete
  10. Pandy są moją obsesją! Sweter jest cudny! Ze skarpetkami zestaw uroczej dziewczynki!!!

    ReplyDelete
  11. bardzo, bardzo podobają mi się Twoje buty :)

    ReplyDelete

Thanks!