instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

25 September 2012

hi there, sailor.

uwielbiam nosić bluzki w paski. nie wiem co w nich jest, ale już tak mam.
dzisiejszy casual.
cieszę się z tego, że częstotliwość dodawania postów przeze mnie wzrosła i w końcu jestem systematyczna (woohoo). szkoda, że wraz z poniedziałkiem wszystko się pozmienia. ach, studia.

i love to wear striped tops. i don't know what this is about, but it's like that.
today's casual set.
i'm damn happy that i post so often nowadays and that i'm systematic (woohoo). too bad that everything is going to change on monday. ahhh, studies.

u can follow me on INSTAGRAM & FACEBOOK













[striped top & huge white bag - second hand shop, jeans - kappahl, heels - mango]

13 comments:

  1. Też uwielbiam bluzki w paski! Podoba mi się krój i długość spodni - idealnie współgra z tymi koturnami.

    Ja studia zaczynam dokładnie za tydzień we wtorek i się wcale nie cieszę. :( A kierunek w klimatach twojego, ale do końca jeszcze dużo czasu. :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://web.stagram.com/p/287017630187244981_1291394 pewnie głupie pytanie, ale jak wrzuciłaś to zdjęcie na insta? bo jest robione aparatem :D

      Delete
    2. u mnie do końca rok. na szczęście.

      zapisane z bloga i wrzucone :)

      Delete
    3. tak myślałam, ale obstawiałam jeszcze, że może jakoś można wrzucać z kompa ;)

      Delete
  2. Super! Paski to jeden z niewielu akceptowanych przeze mnie (na mnie) deseni :) Cały zestaw super, świetne dodatki (buty, torba, biżuteria --> bomba!)

    ReplyDelete
  3. dzięki Tobie przekonałam się do tych butów ;)
    co studiujesz ? jesteś z rocznika '91?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sa niewygodne, lepiej sie nie przekonywac ;)
      ochrona srodowiska. tak jest.

      Delete
  4. a ja Cię zdenerwuję (przepraszam ;<) i napiszę, że zaczynam zajęcia dopiero 4 października! ihihihih! z jednej strony się cieszę, bo wrócę do Gdańska, a z drugiej - to tak daleko domu.

    ja jak nie mam kompletnie w co się ubrać, to łapię za bluzkę/sweterek w paski i czuję się lepiej niż w zwykłym tiszercie. tak jakoś bardziej "niezwyczajnie". chociaż co jest niezwyczajnego w paskach? ;>

    genialny jest ten outfit. jak można wyglądać ekstra w eleganckim stroju i czasami we wręcz chłopięcym, luzackim? (a w tym wszystkim nie zatracić swojego stylu)

    może w czasie roku szkolnego w przerwach pomiędzy setami, dodawaj np. jakieś zdjęcia z codziennego życia (instagram, telefon)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mnie to nie denerwuje. jest jak jest :)
      to typowy zestaw na szybko, wiec bardziej wygodny niz elegancki.
      dodaje na instagramie ciagle i wybrane trafiaja na facebooka :)

      Delete
  5. wyglądasz bez zastrzeżeń.
    z tym, że zdecydowanie bardziej odpowiada mi Twój ostrzejszy styl.

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki.
      jakkolwiek dziwnie nie brzmi "ostrzejszy styl" ;) czasami lubię na siebie wciągnąć na szybko to, w czym mi wygodnie. szczególnie kiedy biegam po mieście załatwiając jakieś głupoty.

      Delete
  6. w zyciu nie widziałam straszniejszych butów

    ReplyDelete

Thanks!