instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

05 September 2012

everyone's a winner.

odkopałam ostatnio tę kurtkę z dna szafy. lubię ją, bo jest bardzo zwiewna i delikatna, chociaż wielka jak namiot. ma nawet swoją krótką historię. ckliwie, co?
historia ta wiąże się z klipem m.i.a. do paper planes. po jego obejrzeniu zakochałam się w kurtce ze złotymi ornamentami. rozpoczęły się poszukiwania w lumpeksach. w żadnym jednak nie znalazłam nawet odrobinę podobnej. poddałam się i o sprawie zapomniałam.
trochę czasu minęło i któregoś dnia natknęłam się na tę kurtkę w second handzie. ideał. chociaż jest w szaloną panterę, a nie ornamenty. end of story.

ostatnie dni lata, ale w jakim dobrym wydaniu. temperatura w ciągu dnia jest idealna. czemu tak nie mogło być przez całe lato?


found this jacket recently at the bottom of my closet. i like it, because it's damn light and delicate, even if it's huge like a parachute. it even has got its own story. how touchy, huh?
this story includes m.i.a.'s video to paper planes. after watching this one i fell in love with the oversized jacket with gold ornaments. that's where my second hand hunt had begun. but i hadn't found anything similar. i'd given up and forgotten about the whole thing.
some time passed. one day i've entered second hand and found this beauty. perfect. even if it's covered with leopard print, not ornaments. end of story.

last days of summer, but they're perfect. and temperature is perfect. whole summer should has been like that.





















[jacket with beautiful story - second hand, top - new look, shorts - used to be h&m jeans, boots - peacocks london]

listening to title fight's new lp.

8 comments:

  1. masz taką ciekawą buzię :)
    uwielbiam odwiedzać Twojego bloga, czytać notki - nawet jak piszesz o przyslowiowej dupie maryni, to robisz to w taki fajny sposob.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki wielkie! bardzo mi miło czytać takie rzeczy, szczególnie, że nie odnajduję się za bardzo w pisaniu o tym, co mam na sobie haha lubię się produkować na inne tematy, nawet modowe, ale z tym nie idzie mi najlepiej :)

      Delete
  2. cool jacket! i really like your blog and style though i don't usually read blogs that aren't in finnish.... but this one is a very good exception! your tattoos are lovely, too.

    ReplyDelete
    Replies
    1. so i feel kinda honored! thanks a lot and i hope that you'll come back here haha
      <3

      Delete
  3. that jacket is so cool!! it's so your style :)

    ReplyDelete
  4. Kurtka bardzo odważna. :D Podobają mi się botki i body chain.

    ReplyDelete

Thanks!