instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

09 September 2012

alexander wang s/s '13.

nie dodaję takich postów często, ALE... ta kolekcja na to zasługuje. alexander wang jest w czołówce moich projektantów, bo nadaje swoim ubraniom ciekawe formy, utrzymując je zazwyczaj w czerni, bieli i szarościach. co tu dużo mówić. jest po prostu geniuszem. jego wczorajszy pokaz przebił jednak wszystko - oglądałam go z zapartym tchem, czując się jak dziecko wpuszczone do sklepu z cukierkami. był dopracowany w najmniejszym szczególe. zaczynając od idealnie dobranej muzyki, kończąc na erin wasson, która pojawiła się na wybiegu. o ubraniach świecących w ciemności nie mogłam nie wspomnieć. kto wpada na tak genialny pomysł? czysta perfekcja. tyle.
a sama kolekcja? po pierwsze: buty. proste, a zarazem niebanalne. moje pierwsze skojarzenie, kiedy zobaczyłam te sandały? podwiązki do męskich skarpet. cała kolekcja jest pełna subtelnych prześwitów i cięć, które dodają ubraniom "pazura" (brzydkie słowo, ale chyba najlepiej pasuje) i uroku zarazem. cudowne dzianiny i genialne kurtki. mogłabym chyba wymieniać godzinami, bo nie ma tam dla mnie nic, co by kolekcję psuło. a wszystko to w kolorach typowych dla wang'a. miłośc po prostu.
i jeszcze jedno - hanne gabby odiele ruszająca nogą w tym muzyki podczas pokazu. zdobyła moje serce.

nie będę więcej gadać. jeśli nie widzieliście, to oglądajcie.










2 comments:

  1. Najcudowniejsze ! Dopiero miałam czas, żeby zobaczyć pokaz w całości i łączę się w miłości. Jeżeli kiedyś będzie mnie stać na coś od projektanta, to pierwszą rzeczą, którą kupię będzie na pewno Wang, a póki co naklejam taśmę na przedziałek ;)

    ReplyDelete

Thanks!