instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

16 August 2012

grayish.

pogoda przez parę ostatnich dni była iście jesienna. stąd pewnie moja niechęć do wszystkiego.
szary jest jednym z moich ulubionych kolorów. a teraz pasował jeszcze do pogody.
taki zwyklak.

weather has been terrible for the past few days. fall was almost here. maybe that's why i wasn't able to function properly.
gray is one of my favorite colors. and it was matching the weather.














[crewneck - ays, cotton shorts - second hand, wedges - h&m, necklace - asos (old one)]

15 comments:

  1. Szary dresik ma w sobie coś niezwykłego, nigdy nie mogę się mu oprzec ;)

    Najs, bluza ma świetny nadruk.

    ReplyDelete
  2. super te buty, dawno je kupilas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kupiłam dawno, ale myślę o sprzedaży :)

      Delete
  3. Świetne spodenki, szukałam czegoś takiego w sieciówkach i nie mogłam znaleźć :<

    ReplyDelete
    Replies
    1. moje kosztowały 3zł w lumpeksie :)

      Delete
  4. Niezwykły zwyklak ;) Zdecydowanie szary jest na piedestale moich ulubionych barw, przez baaaaardzo długi czas nawet na pierwszym miejscu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. szary jest najlepszy. i pasuje do wszystkiego <3

      Delete
  5. Zwyklak, niezwyklak w połączeniu z Twoimi tatuażami i tak wygląda zjawiskowo i charakternie!!!

    ReplyDelete
  6. a ja ostatnio po latach szukania wygrzebałam podobne spodenki na wyprzedażach w zarze :D świetny blog kasiu, zapraszam do mnie www.eve-aboutfashion.blogspot.com oraz na facebooka ;*

    ReplyDelete
  7. sweats on sweats has such a modern feel.. nice look!

    ReplyDelete
  8. swietny ten zwyklak, uwielbiam Twój styl po prostu.

    ReplyDelete

Thanks!