instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

24 August 2012

chicago bears.

po zobaczeniu wiadomo którego, wiadomo czyjego pokazu, zwróciłam się do mojego chłopaka z prośbą o pożyczenie koszulki ze zdjęć poniżej. wtedy rozpoczęła się kilkumiesięczna batalia, którą udało mi się wygrać dopiero niedawno. koszulka chicago bears została mi w końcu pożyczona. hurra.
tak, mam pod spodem szorty, żeby nie świecić tyłkiem na prawo i lewo.

after seeing you know which show, you know whose show, i asked my boyfriend about borrowing football jersey (on the pictures below). that's when i started a battle, lasting few months, which i've won recently. so i could finally wear chicago bears' jersey. hooray.
and yes, i'm wearing shorts underneath, because i don't want to show my butt to everyone.



















[jacket with sheer sleeves - h&m trend, chicago bears football jersey - my boyfriend's, wedges - zara%, necklace - h&m]

listening to:

13 comments:

  1. Jeeezu jak ja uwielbiam Twoje zestawy. Kurtka jest mega, a połączenie bluzki z naszyjnikiem to dobry pomysł. Mam taki siatkowy t-shirt i nie pomyślałabym, żeby go w ten sposób ugryźć.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha dzieki <3!
      mnie kolekcja moich sportowych bluzek zaczyna przerazac :) mozna je ze wszystkim zestawic w sumie

      Delete
  2. Rewelacyjna jest ta kurtka, widzę ją już któryś raz i nadal jestem pod wrażeniem jak świetnie można ją skomponować.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tez ja bardzo lubie, a o dziwo na wyprzedazach wisiala do samego koncaz

      Delete
  3. rewelacyjne, oryginalne połączenie. buty i naszyjnik świetnie się komponują ze sportową resztą. :)

    ReplyDelete
  4. mój chłopak grał w drużynie footballowej więc już wiem co zrobię z jego koszulką :D

    ReplyDelete
  5. Uwielbiam tego typu koszulki siatkowe i też nie mogę przestać kolekcjonować;)Fajnie zestawiona!

    ReplyDelete
  6. Kasia ta koszulke Bearsow Robert dostal ode mnie. fajny blog. / Osiołek

    ReplyDelete

Thanks!