instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

31 August 2012

24.08

ten sezon miał wiele przewodnich trendów (niestety, miał, bo jesień już zaczęła dawać o sobie znać), ale chyba największym była biel. zresztą mój ulubiony kolor na lato. dzięki białym rzeczom da się uniknąć śmierci z przegrzania.
spódnicę kupiłam za szalenie małe pieniądze, a jest prosta i wykonana z solidnego materiału. oczywiście z początku żałowałam, że rzecz na wieszaku to nie szorty, a spódnica.
do wszystkiego moja nieśmiertelna kurtka moro, z którą rzadko się rozstaję, bo jest bardzo wygodna i idealna na chłodniejsze letnie dni.

jesień może przychodzić, bo lubię ubieranie się na cebulkę. ale nie mam ochoty na chodzenie z zakrytymi nogami. nienawidzę.

zdjęcia robione na szybko we wrzeszczu. i owszem - byłam niewyspana.













[top - h&m trend, skirt - promod, jacket - @, clutch - asos (old)]

4 comments:

Thanks!