instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

26 July 2012

sick.

jak wskazuje tytuł - jestem chora/przeziębiona. w 30 stopniowym upale męczę się z różnymi dolegliwościami towarzyszącymi chorobie. stąd brak szalonej kreatywności w tym zestawie. skąd się to wzięło? zeszły weekend spędziłam na festiwalu w czechach. pogoda nie dopisywała, ale nie mogłam nie zjeść wegańskich lodów kręconych na miejscu, prawda? pycha. mam za swoje. wszystko było w miarę na bieżąco dodawane na instagramie (kxmxa - zapraszam), więc tam możecie podglądać, co robię "po godzinach".
tak, wiem że noszę za często szorty.

yeah, i'm sick. it's damn hot outside and i'm suffering and want to die. that's why this outfit isn't damn creative. why am i sick? i spent last weekend at the festival in czech republic. weather was terrible, but i couldn't resist eating delicious vegan ice-cream made at the fest. yum. i was posting everything at instagram (kxmxa), so you can check out, what i'm doing "after hours".
yeah, yeah, yeah, i know, that i wear shorts too often.

















pics by pauli.

[sheer top - h&m trend, shorts - second hand + diy, boots - second hand, cuffs - h&m]

listening to graf orlock.

14 comments:

  1. Theraflu i do łóżka - za dwa dni ozdrowienie :)
    Urocze cheek'sy ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie używam takich świństw i leczę się innymi sposobami :) zresztą nie mogę pozwolić sobie na łóżko póki co.
      dzięki!

      Delete
  2. niestety nie mam konta na instrgamie, czy moglabys umozliwic ogladanie zdjec wszystkim uzytkownikom? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wklejanie dla mnie każdego zdjęcia z instagramu tutaj jest całkiem kłopotliwe. ale instagram można przecież przeglądać w internecie np. na portalu webstagram, więc zapraszam :)

      Delete
  3. świetna stylizacja i wracaj do zdrowia! (:

    ReplyDelete
  4. uwielbiam Cie dziewczyno! set jest swietny! xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja uwielbiam takie komentarze haha dzięki!

      Delete
  5. Jestem Tobą totalnie zauroczona :) I bez ciuchów jestes mega wyrazista, więc możesz chodzić w szortach non stop ;)

    ReplyDelete
  6. amazing look once again! your tattoos are so cool..!

    ReplyDelete
  7. I just discovered your blog and I absolutely adore it! Your sense of style is the epitome of perfection, oh my! Oh, and your tattoos are awesome! I hope you're having a lovely day xxx

    ReplyDelete
  8. aaaa idealne kowbojki (i cała reszta równie halo), tego mi brakuje do szczęścia ;o

    ReplyDelete

Thanks!