instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

15 June 2012

candy shop.

wyglądam jak sklep z cukierkami - dokładnie tak. kompletnie zwykły zestaw w wersji bardzo słodkiej.
i z tym postem zostawiam Was na dwa najbliższe tygodnie. nie lecę do ciepłych krajów wygrzewać tyłka na słońcu, ani do londynu aby moknąć w deszczu, ani do stanów, żeby objadać się wegańskimi lodami. muszę wyjechać w związku ze swoimi studiami na koniec polskiego świata, aby robić rzeczy mniej i bardziej ciekawe. chciałam studiować na kierunku przyrodniczym, to mam. jedyne miejsce, w którym może będzie pojawiać się coś nowego, to instagram - kxmxa. zapraszam.

i look like a candy shop, i know. completely casual set in candy version.
and i've got to leave you with this post for two weeks. i'm not going to tropical island to lay in the sun, i'm not going to london to get wet in the rain, and not to the usa to eat vegan ice cream. i've got to leave because of my studies to the end of the world, to do some more and less interesting stuff. i wanted to study science and i got what i got. the only place, where maybe some updates will appear is my instagram. search for kxmxa.














[second hand + diy crewneck, h&m skirt, h&m sneakers and diy bracelet]

perfumes: nina ricci - ricci ricci | music: foster the people

20 comments:

  1. Słodkawo, rzeczywiście, ale Twoje tatuaże burzą cukierkowy obraz :)
    Podobają mi się, szczególnie jak pomyślę ile to bólu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. trochę przesadziłam dziś ze słodkością haha czy ja wiem - niektóre też są dość "słodkie"

      Delete
  2. aww, cute outfit!
    I love you're blog, do you wanna follow me?xx
    www.musicandmae.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  3. Genialnnie.!:) Słodko a ja nadal się nie mogę przestać zachwycać Twoimi tatuażami ah.;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki :) codzienny, wygodny zestaw. bez przesady z tym zachwytem!

      Delete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tunele mam jakieś 6/7 lat. jak mogłam się zdecydować od razu na 22mm? przecież musiałabym przejść operację ;)

      Delete
  5. just found your blog, your style is amazing and i am loving your tattoos and peircings! following you now :)


    CRYSTAL HEARTS VINTAGE

    ReplyDelete
  6. Every time i have a better experience in this blog!

    ReplyDelete
  7. Cute outfit and tats! Btw, I tagged you in the Liebster Awards for bloggers with less than 200 followers! Please have a look on my blog for more info!

    http://sceniqueroute.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. O mamo ! Jesteś cudowna, jestem zakochana w każdym Twoim zestawie :)

    ReplyDelete
  9. I'm so glad I just discovered your blog- your sense of style is the epitome of perfection! I look forward to seeing your future posts, have a lovely day xxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. it's so great to read words like this. thanks, dear <3

      Delete

Thanks!