instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

12 June 2012

black and white. and dots.

ta koszulka w groszki, to chyba jedna z moich ulubionych rzeczy z second hand'u. oczywiście pierwsze skojarzenie prowadzi do comme des garçons.
do tego szorty też z sh z minimalną przeróbką. i koturny, które mogły okazać się bardziej wygodne haha

fascynują mnie te wszystkie blogerki żywiołowo zainteresowane euro 2012. czy tylko ja mam to głęboko gdzieś?

this tee is one my favourite second hand pieces. first thought? of course comme des garçons.
plus second hand shorts with a little diy. and wedges, which seemed more comfortable haha

bloggers being "so into euro 2012" fascinate me. am i the only one who doesn't give a fuck?









it looks like zombie walk or something.



 



 [Dotted tee from the second hand, shorts from the second hand + DIY, H&M wedges, second hand bag, vintage Swatch sunglasses]

perfumes: Juliette Has a Gun - Miss Charming | music: Loma Prieta

6 comments:

  1. nie tylko ty masz Euro gdzieś i te wszystkie mecze;) A stylizacja jak zawsze zaskakująca i oczywiście świetna.!:)

    ReplyDelete
  2. Od 16 lat kibicuję piłkarzom, więc Euro to tylko naturalna kolej rzeczy dla mnie, za to Ty masz pełne prawo mieć to gdzieś ;)
    Buty to chyba mają z 15 cm, muszą być niewygodne, nie ma bata!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wysokości kompletnie się nie czuję - jestem przyzwyczajona do tak wysokich. za to wszystkie szwy w bucie dają o sobie znać...

      Delete
  3. Mam białe spodnie do obcięcia. Miały być krótkie szorty, ale chyba sobie sprawię takie jak te Twoje (najwyżej, jak mi się znudzą, znów je skrócę). Świetnie wyglądają. :D

    ReplyDelete

Thanks!