instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

17 April 2012

hope for the hopeless.

wielu ludziom osoby związane ze "światem mody" (ach jak ja kocham to określenie) kojarzą się z kompletną pustką osobowościową. blogerkom często przypisuje się niski iloraz inteligencji i zainteresowania skupione tylko w sferze najnowszych kolekcji na wybiegach i sesji fotograficznych w vogue. wielu osobom wydaje się, że blogerki nie interesują się nauką, polityką i nie czytają nic poza różnej maści magazynami. łatwo przykleja się "łatki". smuci mnie fakt, że niestety w wielu wypadkach się to sprawdza, o czym mogłam się bardzo często przekonać, przekopując się przez najróżniejsze blogi i strony związane z modą. osoby, które w tym siedzą mają niejako "przyzwolenie" na bycie głupiutkim. w końcu trzeba wyglądać, prawda? przez to często opadają mi ręce. czasami mam ochotę odłączyć sobie internet i nigdy więcej tu nie wracać. na szczęście jest spore grono osób, które ratują reputację innych. nie będę oryginalna - tavi gevinson. moja niekwestionowana mistrzyni. zajmuje się modą od dawna, a jest przy tym tak cholernie inteligentnym dzieciakiem, że zachwycam się prawie każdą jej notką i wypowiedzią. dlatego zachęcam do obejrzenia wypowiedzi (poniżej!) tavi dla ted x teen (w ogóle zachęcam do oglądania prezentacji od ted - mnóstwo ciekawych rzeczy z praktycznie każdej dziedziny), jeśli jeszcze nie mieliście okazji. miłość po stokroć. oby więcej takich osób, które przysłonią mi wszędobylską głupotę i lukier.












pics by pauli.

jacket - h&m trend
tee - ftc x rebel8
pants - don't remember
bag - second hand




ostatnio ciągle:







8 comments:

  1. Tavi is awesome, Kasia is awesome, yay. <3

    ReplyDelete
  2. Zwłaszcza jak czytam popularne polskie blogerki to mam wrażenie, że 90% z nich ma kake zamiast mózgu. Zamiast jakiejś relacji z pokazu (czy gdzieś gdzie ktoś raczył je zaprosić)- focie w rodzaju "ja na tle ścianki". I ogólnie to co mają do powiedzenia mieści się w łyżeczce od herbaty, jakby to ujęła Hermiona. :D

    a transparentne rękawy z kurtce - osom

    ReplyDelete
    Replies
    1. lubię komentarze, po których widać, że ktoś czyta moje wypociny hehe
      te relacje to pół biedy. sposób prowadzenia fanpage'a, popełniane błędy językowe, komentarze, które nigdy nie powinny się pojawić - to jest dopiero czad. smutne to jest. baaaardzo. i nie dotyczy niestety tylko polskich blogerek...

      Delete

Thanks!