instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

21 October 2011

so here it is.

Przymierzanie się do stworzenia tego bloga trwało chyba dłużej, niż sam proces jego zakładania. Podejść było parę, było wsparcie, ale... Zawsze jakieś "ale". Przemknęła także myśl o wycofaniu. Pewnego dnia złapałam jednak za aparat, co zakończyło się poniższymi efektami. Nie ma chyba sensu pisać całych poematów na temat tego, co będzie się tu działo. Pewnie oprócz stylizacji, ubrań, mnie w ubraniach i jeszcze raz ubrań pojawi się też to, co siedzi mi aktualnie w głowie. Przewiną się także zdjęcia jakichś wegańskich słodkości, bo uważam, że jedzenie powinno też "wyglądać", oprócz wprowadzania podniebień w stan chorej ekscytacji. Nie pretenduję tutaj oczywiście do zostania drugą Kasią Tusk (miejsce na ochy i achy), razem z którą żywi się i ubiera cała Polska. Jednym słowem: wszystko. A może i nic.
Większego sensu chyba nie ma także rozpisywanie się na temat "trendów" na ten sezon - jest mnóstwo tych, które wpadły mi w oko. Jeden natomiast pozostanie w sferze "nie akceptuję" - gwiazdki i gwiazdeczki zaproponowane przez Dolce&Gabbana. Sieciówki różnej maści zdążyły mi przez lata obrzydzić ten trend, pakując ten wzór wszędzie, gdzie się da. Za to wszechobecne w kolekcji cekiny są jak najbardziej na plus. Niech się błyszczy.

Przyszła jesień (momentami zakrawa o zimę), a razem z nią gołe nogi musiały niestety ustąpić miejsca nogom w różnych długich okryciach. Na górze pojawiła się cieplejsza wersja swetra, a na nogach poszukiwane od lat wegańskie creepersy, które chronią mnie przed okrucieństwem tej pory roku. Chyba tylko spódnica pozostała tutaj elementem mocno letnim.
Po dość długiej przerwie musiałam uchwycić w obiektywie samą siebie. A nie przepadam jakoś szczególnie za tą czynnością. Dodatkowo trafiłam niestety na zachód słońca, więc nie są to zdjęcia godne Diane Arbus.













(sweater - sh, skirt - topshop, creepers - t.u.k, necklace - glitter + marek :*, rings - diva, topshop)



Follow my blog with Bloglovin

2 comments:

  1. bardzo spoko, za mało ludzkich zwlok, powodzenia ! ;)

    ReplyDelete
  2. aha! to ja czekam na te wegańskie słodkości :)
    bardzo podobają mi się zdjęcia, pozdrawiam

    k

    ReplyDelete

Thanks!