instagram, yo



FOREVER AND NEVER EVER ON INSTAGRAM

29 October 2011

d.i.y!

Wiadomo, że ćwieki od jakiegoś czasu bardzo chętnie są używane przez wszystkich w oszałamiających ilościach, bo dodają ciuchom "to coś". Moimi szczególnymi faworytami są wielkie stożki zdobiące rękawy płaszczy i kurtek wszelkiej maści. Największą satysfakcję daje zrobienie czegoś takiego samemu - w końcu DIY or die! Aby nie wydawać fortuny na dużą ilość ćwieków, skorzystałam tradycyjnie z dobrodziejstw second handu i tak powstał cardigan, który mam na sobie. Jestem mega zadowolona z efektu (może oprócz obolałych palców). Po co wydawać mnóstwo kasy na rzeczy, które można zrobić samemu mniejszym kosztem? A zadowolenie jest ogromne. Dlatego szukajcie i kombinujcie!

English:
There's a huge hype for everything that is studded and it's great, because they give your clothes this little "something". My fav are those big spikes on the sleeves of coats & jackets. But you should try to do it on your own - DIY or die! Satsifaction is guaranteed. I used studs from the sceond hand belt with my sh cardigan - efects below. I'm really satisfied with the final look (maybe except my hurt fingertips). So start searching and... diy!


 


 


 


 








cardigan - second hand + diy
shirt - second hand
jeans - criminal damage
wedges - tk maxx
bag - etorebka.pl + h&m faux fur tail
cross necklace - diva

10 comments:

  1. Świetny pomysł z tymi ćwiekami :) Chyba też w końcu zacznę przerabiać moje ubrania.
    Pozdrawiam Cie :)

    ReplyDelete
  2. rzeczywiscie cwieki teraz są dosłownie WSZĘDZIE. ja jestem z nich zakochana od dawna i nie zrezygnuję z tego, mimo, że stało się to bardzo popularne (nie przepadam za masową modą). sweter wygląda świetnie, też na pewno skuszę się na taki projekt jak znajdę chwilę wolnego :)

    ReplyDelete
  3. a takie pytanko. powiesz mi moze jak zrobilas ten widget z lookami na lookbooku pod kazdym postem? ja probowalam to zrobic, ale nie wiem jak mam to udostępnić w każdym poście... :P

    ReplyDelete
  4. Mnie też nie kręci masówa ;) samo pojęcie "moda" jest mocno względne. Ćwieki od dawna mi towarzyszyły i to się nie zmieni hehe
    Za "uznanie" swetra dziękuję
    a powiem. po dodaniu każdego "look'u" na kolejnej stronie wyświetla się możliwość wstawienia widget'u. kopiujesz html i wklejasz do treści posta. tylko przy wstawianiu musisz mieć zaznaczoną "edycję html" posta :)
    mam nadzieję, że w miarę jasno to napisałam hehe

    ReplyDelete
  5. czwarte zdjęcie mi się mega podoba.

    ReplyDelete

Thanks!